lauantai 25. helmikuuta 2012

Now it comes - Spring

Oon niin fiiliksissä kun täällä on jo niin keväiset ilmat. Voisin melkeimpä verrata tämän viikkoista ilmaa Suomen toukokuuhun ja vielä ollaan kuitenkin muutama päivä helmikuun puolella. :) Tällä viikolla on ollut pilvistä ja aurinkoista, silloin kun aurinko on paistanut se on paistanut täysin kirkkaalta taivaalta! Ahh! On muutamista päivistä kiinni niin Kiran koulumatkan varrella olevat Narsissit puhkeavat kukkaan eikä mene varmasti kauaakaan niin puihin puhkeaa ensimmäisten lehtien silmut. Kello on 7.15 päivä on jo kirkkaimmillaan ja 17.30 hämärä alkaa vasta pikkuhiljaa työntämään päivää yön tieltä. Myös muut ihmiset nauttivat keväästä, huomasin sen tämän päiväisellä kävelyretkelläni rantaan. Lapset ja myös aikuiset ovat iloisia! Olen tyytyväinen, että olen saanut näin hienon mahdollisuuden - asua reilun puoli vuotta Iso-Britanniassa. Elämä hymyilee ja niin hymyilen minäkin!

Perjantai-illan kasvomaalaukset, tehtiin kummatkin toisillemme.



4 kommenttia:

Deully kirjoitti...

Oon kans ollu iha fiilareis tästä säästä!!! Ootan jo, että pääsen sinne ihastelee merta ja piknikille! =)

Morteili kirjoitti...

Oon niin kateellinen tosta säästä ;(

eveliina kirjoitti...

Tais olla vaan viimeviikon huumaa toi aurinko. Nyt on ihan pilvistä, mutta eiköhän se kevät löydä myös sinne Suomeen.

Morteili kirjoitti...

Jooh, tänään tai siis eilen tuli vaan 15cm lunta =D